lördag 25 juni 2011

Jasså...

Mina bloggintresserade har försvunnit...
Antingen har jag schabblat bort er när jag har fixat och donat på min blogg...eller så är ni inte intresserade mer...
Jaja.
Sånt är livet.

Om ingen är intresserad mer så förstår jag det...för jag skriver verkligen inget intressant nuförtiden.

Livet går på som vanligt och det mesta är bra och fantastiskt...och på nåt sätt är det kanske roligare att läsa om elände och svårigheter...men det kan jag inte skriva just nu, för jag är så långt ifrån elände man kan komma. Jag har nog haft mitt jobbiga och tråkiga, och det har jag väl också skrivit om...ganska tydligt ibland också... ;)
Så...
Sorry om jag är alldeles urtråkigt lycklig...  :))

kram på er alla

4 kommentarer:

  1. Nå,nog tittar jag in lite då och då...och du måste hålla ut och skriva..hur lycklig du än:) Allting har ju en fortsättning.
    Kram och ha en skön sommar.

    SvaraRadera
  2. Jammen nu var ni ju tillbaks igen...:)) Teknikens under, hehe. Ja, det är ju inte så att mitt liv är händelsefattigt och innehållslöst precis...det händer massor faktiskt, när jag tänker efter... :))

    SvaraRadera
  3. Man tappar ju sina "gäster" när man sällan bloggar, märker det själv så fort jag får bloggtorka.
    Med tur kommer de tillbaks när man kommer igång igen :)

    SvaraRadera
  4. Jo, så är det. Men nu försvann liksom den här "gadgeten" som skulle visa mina bloggintresserade...sen kom den tillbaks igen. :)) Jag ska bättra mig på att blogga, för det har varit lite tunnt med inlägg på sista tiden...men behovet att skriva skiftar. Så är det också. :)) Tack för att ni orkar läsa! :))

    SvaraRadera