söndag 24 augusti 2014

Slut på sommar

Vi kan väl alla konstatera att sommaren är för kort!!
Hit med mer värme åt folket!

Av 12 månader har vi fyra-fem veckor varmt och somrigt...det är ju inte klokt!
Jag tror jag flyttar till Grekland!

Fast kanske det mest ultimata vore att resa dit några veckor på våren och några veckor på hösten...så förlänger man sommarkänslan liksom... :))

Sen ett par vinterresor till varma södern som lättar upp mörkret och kylan.

För övrigt håller jag nu på att tappa kilon, vilket känns fantastiskt! Äntligen har min kropp fattat och är trygg med det jag stoppar i den.

Värre är det med den inre termostaten...Har väldigt svårt att reglera värmen inuti. Kan tro att jag har åldern inne så att säga... :/

kram

2 kommentarer:

  1. Jag gillar också sommaren, men jag får större inspiration att jobba då hösten kommer.... Jag skulle oxå vilja dra iväg till varmare trakter under de mörkaste månaderna. Fint att du och kroppen kommer överens...Allt gott till dig:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Allt gott till dig med Eivor! :))

      Radera