lördag 10 september 2011

Byggare Bob.

Jag är för gammal...mina barn är för gamla...för att ha följt Byggare Bob på tv.
Icke dessto mindre tror jag att jag fått hit honom. :))

Det byggs och gjuts plintar...väggar reses...(med vissa små blessyrer som hör till), altanen växer fram...och ett skjul.
Poolen har vi monterat ner för i år...bara det var ett projekt i sig.

Så synd att vi inte hunnit måla mer. Månne det kan bli någon mer dag som kan passa till sånt...?

Det är så underbart att ha en man som är så duktig, positiv och har fina ideer...samt lyssnar på MINA tankar om det hela! Jag är lyckligt lottad, och förmodligen även han, hehe... :))

kram

2 kommentarer:

  1. sån tur att ni hittat varandra :) Låter som om ni kan vara lyckliga båda två! Grattis, du är väl värd att få må gott i livet! :) / Santha

    SvaraRadera
  2. Tack Santha! Jag unnar dig detsamma, och hoppas det inte tar så länge nu innan ni hittar varandra! :))

    SvaraRadera