söndag 18 september 2011

Hm...

Om magen putar ut mer än brösten...då är det något som är j-ligt fel! (om man inte är gravid alltså...vilket jag INTE är!)
Suck vad jag blir trött!!
Nå, jag har kommit igång med både promenader och crosstrainern...och äter vettigt...lite svårare att låta vinet vara helt och hållet...blir lätt ett glas till maten eller så...

Vi kom just hem efter en tvåtimmars promenad älsklingen och jag, och det känns duktigt och bra på alla sätt och vis.
Samtidigt är jag otålig och vill att mina extra kilon ska försvinna vips...bara genom att jag bestämt mig.
Man är superduktig i två dagar...sen vill man verkligen ha ett resultat!! Om det skulle synas och kännas efter två dagar skulle det inte vara så svårt att hålla motivationen uppe liksom...

Nå, jag vet att det är helt orealistiskt...men ändå...

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar