fredag 3 augusti 2012

Semester??

Alla har semester...utom jag... känns det som.
Allt blir försenat...Åland står stilla...Staten står stilla...osv...
Och allt det där ska jag vänta på.
Men...passa på att ha semester själv dårå...!??
Nä...det går inte.
Ska fixa med så mycket...passa de som kommer tillbaks på jobb, lämna papper, ansökningar, ringa samtal...vänta, vänta och vänta...
Förbereda.
Både mig själv och annat.
Stå redo att sparka igång...anställa folk...flytta in i kontoret...fixa presentationer och säljmaterial...hej å hå, allt på en gång...
Innan dess...en massa andra avtal som ska förberedas, tecknas och göras klara.
Sedan ska ännu fler instanser kontaktas, informeras, anmälas till...osv... *pust*
Semester?
Nä!
Men...
Den som väntar på nåt gott... :))

kram

6 kommentarer:

  1. Oj, du har fullt upp!
    Nu är min semester slut...5 veckor gick i rasande fart...men det känns ok att börja jobba igen i morgon, för jag har haft det riktigt bra! :-)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag får försöka ta en rejäl vintersemester istället, med resa till solen... :))

      Radera
    2. En solresa, efter den här sommaren, låter inte dumt! :-)

      Radera
  2. Du får klaga hos chefen ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, chefen och jag får nog ta ett allvarligt snack. :)) Fast jag skulle inte tro att det hjälper... ;)

      Radera