fredag 17 augusti 2012

Skönt

Haft en underbar dag långt ute på en holme...nära horisonten så att säga...
Vattnet är kristallklart och tror inte att det var så värst kallt heller...(Jag badade inte idag.)

Vi hade grovfika med oss med ägg och mackor, kaffe och saft...

Bäst vi satt därute kom jag ihåg att HÄR vill jag tälta nån gång. Övernatta alltså.
Sitta med min älskade och se solen gå ner i havet...och kanske upp igen på morgonen.
Undras vad holm-ägaren skulle säga om det?
Vet ju inte ens vem det är...

Med lite sorg i hjärtat måste vi förmodligen sälja båten...
Fast vi kan köpa ny nästa sommar! :))

I kväll ska jag duscha av mig solens strålning, smörja in mig med världens godaste after-sun body butter...Hawaiian Tropic "lime colada"... Mmmmmmmm! (man doftar som en pina colada) :))
Sen ska jag krypa ner i renbäddad säng...

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar