onsdag 20 april 2011

Askonsdag.

Jaha.
Aska har jag i spisen...men eldar inte mer nu. Det har blivit vår och värme.
Borde få hit sotaren också, så att allt är klart inför hösten..(Hu! Inte tänka på den nu...)

Påsken ska firas i lugn och fred.
Älsklingen och jag, och så lilltösen...och kanske mina stora ungar också...
Inget är direkt planerat så vi tar det som det kommer.
Skönast så!

Vi har kommit igång med vår lilla verksamhet också. Börjar få kunder och så...
Det känns väldigt bra! :)

Vädret är underbart för det mesta, och det vackra i naturen vaknar. Fåglar hörs ständigt, både dag och natt...de byter bara intensitet. Isen är borta och sjöfågel hörs ända in i mina drömmar.
Kvällarna är kyligt ljuvliga och stilla.
Älsklingen och jag står tysta på stranden och bara andas...

GLAD PÅSK!
kram

2 kommentarer:

  1. Låter skönt att stå tyst på stranden och bara bara andas.
    Glad Påsk på dej!

    SvaraRadera
  2. Jo, ibland måste man bara stilla sig...

    SvaraRadera