torsdag 28 juli 2011

Äntligen!

Nu har jag min älskling hos mig på riktigt!
Vi flyttar inte mer. Tror vi iallafall...
Nästa gång vi far till Sverige blir det utan släpvagn...Åh, så gott att slippa den!!
Inte nog med att man har tungt att dra och det går bränsle...så måste man ju köra vääääääldigt sakta också... :)
Nu kan vi bara blåsa på som vanligt. :))
Lyssnade på ljudbok sista resan, och det var riktigt bra! Tiden går fort och man kan lyssna ifred.

Rockoffbesök har det inte blivit...vi har inte ens tagit upp ämnet. Är nog för trötta och har alldeles för mycket plock. Huset fullt med grejor, lådor, säckar och kartonger...plus lite mer möbler... *pust*

I morgon far vi till stan. Har en massa ärenden...det ska anmälas till tullen och vi ska hämta våra (!) nya sovrumstapeter. :)) Här ska göras om!! Nytt och snyggt ska det bli! Väggarna ska förutom tapeten även målas...det blir en helt ny nyans för mig...sotsvart/grå och jag tror det kommer att bli väldigt fint ihop med mörk tapet och vita möbler!

Nu ska jag kolla ugnen...potatis och rotsaker gottar sig där, och ska passa fint till grillköttet idag! :))

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar