söndag 9 oktober 2011

*Pust*

Slutrakan inför en demo/sälj-runda med vår produkt.
Älsklingen "dygnar" nästan...kryper i säng när det ljusnar.
Sover några timmar och sen upp och jobba igen.
Jag hoppas han håller ihop!
Har ett krav på honom, och det är att han sover ut sista natten innan första presentationen!
Kanske måste droga ner honom :))

När det är såhär...att han jobbar o jobbar....så är det med programmering och installation...och det kan jag inte hjälpa honom med...
Jag får försöka hålla humöret uppe, sköta markservicen, se till att han äter...(Han glömmer annars)...

När vi kommer igång med försäljning...för vi har en jättebra och fiffig produkt...så blir det ett annat liv för oss!
Då kommer de här "hund"veckorna falla i glömska och allt det roliga tar vid...

I morgon åker vi.
Då ska allt vara klart!

Jag har väl mer andra bekymmer...som packning och vad jag ska ha på mig...
Det är så enkelt för män...de bara slänger på sig kostymen...sen är de klara!
Jag ska köpa mig en dräkt...men inte med den här magen/volangerna!!! Måste bli liiiiiite mer strömlinjeformad först!
Men...det är viktigt hur man är klädd, när man kommer ut till kunder! Så är det bara!


kram

4 kommentarer:

  1. Verkligen lycka till med försäljningen! Du charmar nog alla ...både med eller utan mage som syns:)

    SvaraRadera
  2. Tack! Just nu är det lite fjärilar inuti... :))

    SvaraRadera
  3. Det låter spännande! Jag önskar er lycka till!!

    SvaraRadera
  4. Tack! :)) Det var nog älsklingen som charmade mest idag...och...vi har förmodligen en kund till! Yes! :))

    SvaraRadera