måndag 31 oktober 2011

Rivstart.

Väl hemma igen, så rivstartade vi med att återknyta kontakterna, både med människor och diverse husdjur.
Alla var ju efterlängtade och saknade, och det var även en ny bekantskap...en valp...som fick hjärtat att smälta lite extra hos lilltösen.
Hon stannade sen hos "bonus-syrran" (min tös), och de hade lite tjej-tid ihop före middagen.
Min tösabit har ju egen lägenhet, och en massa kissor, så där är gott att vara. :))
Dagen avslutades med filmkväll...Gott att ta det lugnt!

Idag är ju värsta vackra vädret, och en del utesysslor kan komma på fråga...
Det släpar efter lite med sånt, så det är tur att det inte kommit nån snö ännu! :))

kram

4 kommentarer:

  1. Vad mysigt med din stora tös och lilltösen. Jag hoppas allt är väl med stortösen i hennes nya lägenhet:)

    SvaraRadera
  2. Jo tack, allt väl, men hon är ofta här och umgås, så det är nog lite ensamt ibland... :))

    SvaraRadera
  3. Härligt att hon ändå väljer att komma hem till dig och umgås! Det skulle jag ta som ett kvitto på bra föräldraskap, när kidsen väljer att umgås med en även när de inte "behöver" :)

    SvaraRadera
  4. Tack Santha! :)) Igår hade jag allihop vid bordet till middag, och det är så skön och varm stämning mellan dem...det värmer ett modershjärta att de är så goda vänner och umgås även utan mig, ofta och gärna. Tar hand om och månar om varandra... :))

    SvaraRadera