måndag 18 februari 2013

Inte helt perfekt

Just nu är allt inte helt perfekt.
Så är det emellanåt.
En massa onödigt skit som jag skulle välja bort om jag kunde.
En älskling som har lunginflammation...skulle jag välja bort för honom om jag kunde.
Anhöriga som inte mår riktigt bra.
Knasbollar i "jobbet".
Min egen kropp som tar tid på sig att bli helt bra igen.
Vinter o kallt... Behöver inte säga mer egentligen...

Vår, sol och värme önskar jag, fast jag vet att det kommer när det är dags.

Snart kanske den dagen kommer när jag tar upp simningen igen... Det vore väldigt bra för mig. :)
Det svåra brukar ju inte vara att börja med en ny sund vana...det svåra är väl att fortsätta med den...?
Men jag får liksom inte ens till "början"...
Kan det vara så att jag inte ens orkar få motivation...?
Den kommer kanske snart...

kram

4 kommentarer:

  1. Verkligen tillräckligt mycket sjukdom. Nu hoppas vi på en ny vår!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, lite för mycket är det just nu...

      Radera
  2. Usch så trist :( Må det vända snabbt!
    /santha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har det nog vänt för älsklingen iaf...men det tar tid att återhämta sig och få tillbaks krafterna igen...

      Radera