fredag 10 februari 2012

Teknik

Här sitter man med en sprillans ny ajfån...
Nu återstår att se hur länge det tar innan man klarar av den då...kanske jag redan idag kan ringa eller svara i den...men sen då??
Mina fingrar känns stora och klumpiga när man ska skriva på "tangentbordet"...
Älsklingen har också en Iphone, och han har stora händer och minst dubbelt så stora fingrar...och han verkar klara det fint...(????) Hur då, undrar jag...?
Nåja, det är väl en vanesak som allt annat nytt.

I övrigt har jag beställt nya glasögon idag.
Progressiva!
Hm...känner mig lite nervös (och mycket gammal)...
Hur ska DET gå då? Inte kunna ligga ner och titta på tv till exempel... :/
Det blir väl som med aj-fånen... :)) Man får vänja sig.

kram

4 kommentarer:

  1. Hej! Intressant blogg:-). Kikar snart in igen!

    SvaraRadera
  2. Får jag lägga till dig i min Blogglista? Välkommen in och kika i min blogg innan du bestämmer dig:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det får du, och tack, har redan kikat... :))

      Radera