torsdag 23 december 2010

Granen klädd...

...så att den inte fryser.
Kallt är det!
Men inomhus är det varmt o gott.
Städningen är det lite si och så med, men det viktigaste är gjort.
Har skav och tjockt i halsen och känner mej inte helt bra...
Det är som det är och så får det bli som det blir.
Mat lär vi få i oss så vi blir mätta och klapparna ligger under granen...klara för inspektion... ;)
Julen kommer...och går...oavsett.

Det blir min och älsklingens första jul tillsammans.
Idag fick vi den bästa julklappen! Men jag kan inte avslöja vad...inte ännu.
Måste få säkra besked först. 

Hm...
Egentligen borde jag stått i köket nu...och fixat ätbara saker...
Men jag orkar inte.
Fötterna värker och jag ska sätta mej i fåtöljen...och hoppas på att jag inte somnar där.


GOD JUL på er alla!

kram

2 kommentarer:

  1. Ja, det blev jul - trots litet skit och damm i hörnen och trots att snoren rinner och stämmbanden farit på semester. God Jul!

    SvaraRadera