tisdag 14 december 2010

Sen kväll/natt

Det är sent och vi är nog trötta...men inte tillräckligt tydligen. Det går nog att hålla sej vaken en stund till. Idag har vi varit till stan och varit lite viktiga...bändat oss med både tull, FPA och skattemyndigheten... Tullen var helt klart det trevligare av dessa tre! Har inte råkat ut för något värre på skattemyndigheten, men hu! De är ju totalt humorbefriade på det stället! Jaja...alla kanske inte kan byta jobb bara sådär... ;) (Som jag själv har gjort.) Jag menar att om man inte har kul på jobbet, så borde man kanske byta...eller ta sej en allvarlig funderare på hur man skulle kunna förbättra iallafall.

Ikväll har vi eldat braskaminen varm och go igen...det behövs! Gillar inte att sitta inne och frysa! Gillar inte att frysa öht. Middagen idag bestod av riktig sommarmat, hehe. Rökt lax med kokt potatis och remouladsås. Mmmm, så gott!  Snart dags att börja tänka på julmaten...Hm...Blir mätt bara av tanken! Hoppas som vanligt att jag ska kunna sluta äta i tid! Innan jag hamnar i coma...
I morgon är planen...ja? Vad ska vi göra i morgon, älsklingen och jag? Jobba...ja. Men mer då? Nå, det brukar lösa sej helt av sej själv! :))

kram

Hm...min klocka går fel! Den som visar tiden på inlägg...Hur gör man??

4 kommentarer:

  1. settings > formatting. Finns under Time Zone (GMT+0200 - Helsinki) ;)
    Kul att allt är bra, håller med om skattemyndigheten. Brr!

    SvaraRadera
  2. Okej, ska försöka dårå...

    SvaraRadera
  3. Det är snart dags att tänka på ALLT!!! ang. julen.
    Jag är alltid sen med allt, jag lyckas aldrig bättra mig! Nu är det bara några timmar kvar på att få iväg julkorten. Tror ni jag har fått dem i lådan?

    SvaraRadera
  4. Jag har skippat julkorten för flera år sen. Mycket lugnare så! Förstår visserligen tjusningen med julkort, men jag har helt enkelt prioriterat bort dem...

    SvaraRadera