måndag 27 december 2010

Mellandagar.

Dessa mellandagar tillbringar vi på västkusten.
Vi kom ner igår kväll...till ett tomt och kallt hus...+4 grader...INOMHUS!!!
Halva natten gick till att elda och köra värmefläktar och element.

Resan hit gick bra.
Älsklingen körde hela vägen...och jag sov en bit... Förkylningen utökades med lite feber, så jag var väl inte så jättepigg.
Idag mår jag väl lite bättre, men blir trött vid minsta ansträngning...som att duscha eller så...
Hostan är envis...men lite mildare idag.

I morgon väntar vår stora "julklapp"...
Besiktning av huset och KONTRAKTSSKRIVNING! 
Vi har fått sålt huset! :))  
Men...man vågar inte riktigt hoppas innan det är påskrivet och klart ändå.

Sen väntar anskaffning av lägenhet...hyreslägenhet utan en massa jobb...
Vi har ju ändå ett hus kvar att ta hand om.
Det behövs två bostäder än så länge...Ja...det har med barn och jobb att göra.

Idag är en fin dag här i västra Sverige. Solen skiner och det är bara svaga vindar.
6-7 grader kallt...precis lagom.
Hade jag varit frisk så skulle en promenad suttit perfekt!
Nåja...jag hinner det med. Nu ska jag vila och bara försöka bli kurant igen.

kram

4 kommentarer:

  1. Vila och sköt om dig. Det är det enda som verkar funka mot denna förkylning. Än kämpar jag, men det blir litet bättre för varje dag.

    SvaraRadera
  2. Te med honung är oslagbart har jag märkt...och lite skön omsorg från älsklingen hjälper också.

    SvaraRadera
  3. Krya på dej!
    Och hoppas det går vägen med huset!

    SvaraRadera
  4. Tack, och jo...det gick vägen! :))

    SvaraRadera