tisdag 14 december 2010

Samlar...

Samlar ihop oss inför morgondagen.
Ska göra ytterligare en resa till västkusten.


Vad väntar där då?
Jo, ytterligare en husvisning...tycks vara omöjligt att få ut ens utgångspriset, men vi väntar isåfall till våren, och ser om det går bättre då.
På schemat står också en resa till nya bilens hemvist...och hämta den förstås.
Ska bli kul, faktiskt!

Det väntar ev. lite krångel med ...........också.
Hon har hotat med det, så kanske jag får träffa henne nu "äntligen" då... Hm...
Inget jag direkt ser fram emot sådär...
Hoppas bara att barnen slipper se och höra ev ordväxlingar!

Nu ska vi nog börja fundera på middag...igen. *suck*
Alla dagar ska det vara mat...inte för mej idag, för jag har "drickdag" idag...Proteindrinkar är min föda varannan dag...igen.
Nu MÅSTE det bara funka!  Jag MÅSTE går ner i vikt och storlek! Så det så!


kram

2 kommentarer:

  1. Hoppas allt reder upp sig på andra sidan pölen så ni kan fira en jul utan massa krångel!
    Och det där med vikten kan du väl ta och strunta i tycker jag! Du är säkert fin som du är!

    SvaraRadera
  2. Krångel kommer det nog att finnas, men vi får försöka förtränga... Jag är jättefin som jag är, hehe...men lite för stor för mina kläder för tillfället, och det känns ju inte så bekvämt liksom... ;)

    SvaraRadera