tisdag 22 november 2011

Dags igen

Så sitter man här med rastlösa ben igen.
Vad gjorde jag för fel den här gången då?
Det har gått bra en tid nu...jag har sovit gott på nätterna, utan att sparka mig vaken eller behöva stiga upp och gå omkring. Inte längre alltså.
Har stått upp mycket senaste dagarna. Det kan vara det kanske...?
Bytte gardiner i köket...det tog en hel dag med strykning och nya stänger o krokar. Jisses!
Nå, inget att grubbla på. Det är som det är.

En helt annan sak.
Det verkar som älsklingens alla barn kommer hit på julen. Lilltösen ska vi ju ha här oberoende, men de större, pojkarna plus en flickvän har också uttryckt önskan om att vara med oss.
Ja, alla är välkomna...vet bara inte hur vi ska få plats att sova allihop... Några av min nära släkt kommer också... :)) Det finns hjärterum, så det ska väl ordna sig.

Nu vill ögonen sova, men inte benen...så jag får kämpa på uppe en stund till...

kram

4 kommentarer:

  1. Myrkryp i benen känner jag också till. Jag har haft det från och till. Dock inte just nu och det stör inte sömnen. Min mamma påstod att fiskleverolja hjälpte och att ligga högt med benen.
    Ha det bra:)

    SvaraRadera
  2. Jag har provat allt, men hittills är det bara att gå upp och gå omkring som hjälper...lite jobbigt när bara benen är vakna och resten av kroppen sover. :)

    SvaraRadera
  3. Härligt!
    Ja alltså, med julsällskapet, inte myrkrypningarna. Har du testat äta tillskott av magnesium?

    SvaraRadera
  4. Japp! Har provat. Hände ingenting, ingen förbättring ens...

    SvaraRadera