måndag 10 september 2012

Varför då?

Mmmjjjaha...

Man lämnar beskedet: Tyvärr kan vi inte anställa dig...tjänsten går till annan sökande...
Eller...jag skrev nog lite mer personligt faktiskt.

Då får man svar... Varför då då??
Öh??
Var jag oklar någonstans?
Tror man att det går att tjata sig till ett jobb hos oss??
Jag har ALDRIG ens försökt att tjata mig till ett arbete! Och det kan jag säga att det funkar VERKLIGEN inte på mig!
Tvärtom faktiskt.

Nej, det är inte på mitt ansvar vad som händer med personer som inte får anställning hos mig.
Det är mitt ansvar vad som händer dem jag faktiskt anställer däremot.

I morgon ska jag träffa ytterligare en som verkar intressant.
Sen kör vi möjligen runda två ganska direkt, för vi har lite bråttom.


Btw...
Jag börjar bli för gammal för rejäla kalas!
Det har jag konstaterat...


kram

2 kommentarer:

  1. Neej, inte är du för gammal :)) snart är det gjort och då kan du vara stolt! Jag tycker att allt verkar jätte spännande och roligt... (det lilla jag förstår mig på) heja heja!

    SvaraRadera
  2. Hahaha...det var ett "riktigt" kalas jag syftade på, och jo!...jag börjar inte orka med såna tillställningar mer...inte annat än med TVÅ söndagar efter... :)) Annars är det jättespännande och roligt med det övriga. Tack! :))

    SvaraRadera