onsdag 26 september 2012

Mitt-i-veckan

Idag jobbar vi hemifrån.
Eller...älsklingen jobbar, och jag bara försöker bli pigg...någon virus har hälsat på hos mig, men jag hoppas den försvinner strax.

Min systerdotter kommer sig mer och mer. Nu går hon med gåbock till o från toa och korta sträckor. Högerfoten hänger inte riktigt med än, men borde komma ikapp snart...
Alla slangar och sladdar är borta och hon äter bättre och bättre. Blir t.om godissugen enl mamman. :))
Bra tecken!

I övrigt funkar livet bra nu.
Min senast anställd börjar på måndag, och min näst senaste är en riktig pärla har det visat sig.
(HA...det visste jag väl...det sa min magkänsla när jag skulle rekrytera...)
Det är skönt när ens känslor visar rätt.
Får vara stolt både över henne och mig själv! (jodå, hon får veta det också!)

Det är underbart när saker och ting "bara händer" på jobbet utan att man själv behöver göra allt.


kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar