tisdag 27 november 2012

Bestämt

Så...
Nu har jag bestämt att jag tar en hemmadag i morgon.
Har inget akut på jobbet och mailen kollar jag ändå ganska ofta.
Får se vad jag hinner göra här...?
Kan bli en liten överraskning tills älsklingen kommer hem.

Jag gjorde ett impulsköp idag.
*fniss*
En toppstjärna till granen i silver med blingbling och LED-belysning...
Inte riktigt likt mig, men så fick det bli.
Jag tyckte den var fin, och så får vi väl se om den passar i granen sen, hehe...

På fredag blir det sverigeresa...helt i shoppingens tecken.
Bra eller dåligt?
Vet inte...det brukar bli ganska tröttsamt efter några timmar...
Men jag hoppas jag kan fixa det mesta av julklapparna i alla fall.

Och lite annat som jag behöver...en och annan matta, lite ljus, lite svenska havregryn...smått och gott helt enkelt...

Helgen kommer förhoppningsvis bli lugn och ägnas åt vila och återhämtning.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar