måndag 19 november 2012

Haha!

Jag är ju bara bäst!
Än en gång är det bevisat! (Nåja...jag ska inte skryta mer nu, men nöjd är jag!)

De två som jag efter sökandet i djungeln av ansökningar bestämde mig för att anställa, har än en gång bevisat att mitt val var helt på pricken rätt.
De är fantastiska!
Efter knappt två månader, (kanske inte ens det...jag orkar inte räkna efter ordentligt), har de idag sålt sin första licens åt oss, helt på egen hand.
De är ute och reser, precis som älsklingen och jag var förra veckan...och presenterar produkten för intresserade ev. kunder.
I ett jublande telefonsamtal meddelade de att NU får vi inte följa med mer...de ska fixa sina besök själva!
De åkte iväg nervösa och med ont i magen, men med vetskapen att någon gång blir alltid den första. Vi hade ett extra möte med dem i helgen, och peppade och pratade.
Men nu vet vi ju att det var rätt att skicka iväg dem ensamma. Så skönt!
Det tar bort väldigt mycket av arbetsbördan för mig och älsklingen framöver. Vi har nog med det vi har ändå.
Så i morgon blir det fest på jobbet!

kram

10 kommentarer:

  1. Befriande att få läsa något som gläder. Ett uppriktigt grattis till framgångarna!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack kära Isabell! Jag är så ledsen för er/Brunos skull och vet hur jävligt det kan vara, men tackar för att du ser min glädje i detta.

      Radera
  2. Grattis till det goda valet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Susy! Jag måste väl kunna lita helt och hållet på min magkänsla efter det här... :))

      Radera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tog bort för din skull. :)) Vi hörs! :))

      Radera
  4. Grattis! Vad roligt!! Vad är det för produkt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det är ett egenutvecklat dataprogram för att underlätta och snabba på den ekonomihanteringsprocess som alla företag som har egen ekonomihantering måste göra varje månad...allrahelst bokföringsbyråer.

      Radera