torsdag 24 januari 2013

Sjukskriven?

Näääää...
Det gick inte.
Försökte vara sjukskriven en vecka, så som doktorn bestämde...
Det sket sig tredje dan... (egentligen redan från dag ett iom att jag fick en massa mail som skulle tas ställning till och svaras på)


Tänk att man ska vara så oumbärlig på jobbet...

Nu får jag jobba dubbelt och trippelt de dagar som är kvar innan vi åker, så att allt som ska göras blir gjort.
Ingen annan kan eller har tid.
Så är det att ha eget.

Hoppas det inte är ett vrak älsklingen får med sig på resan...
(ja, jag ÄR trött...och jag HAR väldigt ont i ryggen...så lite gnäll på det kan väl inte skada?)


kram

4 kommentarer:

  1. Försöker, men det är sannerligen inte lätt...

    SvaraRadera
  2. Alltså du måste börja prata med din chef, så där kan du ju inte ha det!!! ;)
    Förhoppningsvis så ska väl semestern bli rena terapin för dig och en ond kropp mår ju alltid bättre av värme!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, jag måste verkligen ta ett snack med chefen!! Längtar sååååå efter denna resan! Ska bli så skönt. :))

      Radera