måndag 2 januari 2012

Äntligen

Nu är vi själva, älsklingen, yngstesonen och jag.
Det har varit underbart och skoj och roligt på alla sätt, med en massa liv i "luckan"...alla barnen, brorsan med tös och hund, och nu senast vår vän med flickvän över nyårsfirandet.
Men det är ändå skönt att komma till det normala igen.
Nu när jag inte längre behöver åka hemifrån för att jobba, så är det inte sån hets på lediga dagar som tidigare.
Det fixar sig ändå. Behöver jag vila så gör jag det. Vill jag gå ut (vilket jag inte har lust med i det här usla vinter(?)vädret), så gör jag det.
Nu ska jag fördjupa mig i re-tv och kolla vad jag missat, och klädkataloger som kommit på posten som jag inte haft tid med.
Först tända en brasa, så kanske jag får sällskap av kissorna i fåtöljen... :))

kram

2 kommentarer: