lördag 21 januari 2012

Lördag

Det sket sig duktigt med dieten...
Har jobbat och bott på hotell, och inget blir som man tänkt med maten...
Klart man ska äta hotellfrukost...klart man är vrålhungrig på kvällen och faller för den lyxiga menyn i restaurangen...klart man vill kolla in dessert-listan också...
Ja...så går det till.
Nu är vi fortfarande inte hemma och man får äta det som bjuds/finns...
Visserligen har jag haft med morotsjuice och melon...men det är ju så mycket annat man ska tänka på också.
Så...jag får ta nya tag när vi kommer hem på måndag!

Tänkte gå ut och gå med hunden som bor här...men jordens snöfall drabbade oss för en stund sen, och det bara vräker ner...
Skulle bli fint väder i morrn, och då får vi väl passa på. :))

kram

2 kommentarer:

  1. Ja, det är ett elände! (med dieten alltså). Jag har inte heller fått till det med min lite fettfriare... så din diet måste vara än svårare.
    Hur är det med benen annars?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har blivit bättre, trots slarvet med maten. Några nätter har varit helt pirr-fria, och annars har det bråkat bara lite, så att jag kunnat somna ifrån det. Nu behöver jag bara hitta rätt balans mellan födoämnena, för det går inte att följa helt och hållet strikt...då skulle jag bli knäpp! :))

      Radera