måndag 2 juli 2012

Den ende...

...mitt allt.
Min fantastiske man ömmade för mig och gav massage tills det släppte en stund...och jag kunde somna ett par timmar. (Han tycker INTE om när jag har ont!)
Nu är det visserligen ont igen, för musklerna stelnade ju till när jag sov förstås...
Älsklingen vill åka iväg med mig till någon som kan hjälpa bort problemet, men jag avvaktar.
Tycker att det ska bli bättre av sig självt...eller att jag ska kunna gympa bort det på nåt sätt.
Hm...
Kanske man skulle begära lite mer massage??  ;)

kram

2 kommentarer:

  1. Klart att du ska begära lite mer massage, om det nu hjälper! Du får ge honom lite massage också.
    Det är skönt och avkopplande. :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag ska massera honom också...men det får vänta tills jag mår bättre. :))

      Radera