måndag 2 juli 2012

Usch

Nu ska jag gnälla lite.
Kan inte sova.
Benen är bråkiga och till på det har jag fått kramp i låret/skinkan i vissa lägen.
Det gör vansinnigt ont, och jag ropar högt och kastar mig runt på rygg i sängen så att det ska släppa.
Har tagit tablett, men vet inte effekten egentligen...om den är kramplösande eller inte.
När benen bråkar vänder jag mig och byter ställning i sängen ofta...älsklingen säger att jag även sparkar i sömnen...
Så fort jag har vänt mig inatt...så har krampen slagit sina klor i mitt ena ben...och jag har vaknat med en smärta som är helt omöjlig att stå ut med.
Har inte sovit en blund sen kl 04...och innan dess bara småstunder...
Nu gav jag upp och sitter och dricker kaffe.
Jag får sova sen.
När jag blir så trött att jag inte kan vara vaken längre.
Nästa natt blir det sömntablett!

4 kommentarer:

  1. Sök läkare. Det kanske är en lättare åkomma att behandla än man tror. Onödigt att lida om man inte behöver. Lycka till. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror att den som kan göra något är kiropraktorn...för det drar i korsryggen och jag tror det kommer därifrån...typ ischias eller nåt... Men jag är lite seg med att komma iväg, för jag har haft jordens otur med inflammation en gång efter behandling, och det var det värsta jag varit med om! Att föda tre barn var ingenting jämfört med den smärtan, som varade i ungefär en vecka... DET vill jag inte uppleva igen! Fast å andra sidan kan en väntan också göra saken värre... *suck* Hur man än vänder sig...(så har man ont)...

      Radera
  2. Och jag säger Laserterapi! Testa i alla fall!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, kanske det borde testas...

      Radera