onsdag 4 juli 2012

Hyfsat

Idag känns det ganska hyfsat i höft/rygg/ben.
Har kunnat röra mig obehindrat, simma i poolen, sola, lyssna på bok...ja...allt sånt gott. :))
Nu blir det väl lite stillasittande på kvällskvisten, och då kommer det väl att värka lite, antar jag.
Det gör inget...hela dagen har ju varit hyfsad, som sagt.

Jag behöver pengar. (hahaha...vem gör inte det??)
Ska starta ett åländskt aktiebolag och behöver startkapitalet som krävs.
En skitsumma egentligen, men just nu är jag så utan pengar som jag inte varit på länge...
En lottovinst har jag beställt, men den har inte kommit än.
Det är mycket som snurrar i huvudet, och det känns både panik och framtidslycka på samma gång.
Jag ser mycket ljust på framtiden, även om "just nu" är lite lite grådaskig.
Som att arbeta sig uppför vågen...sträva, kämpa och träsa...för att sen komma över krönet och bara åka... Lite som en orgasm faktiskt...(ursäkta liknelsen)
Nu gäller det bara att få till det...och komma till krönet.

Välkommen sommar, får man väl också säga.
Underbart väder idag!
Vi har suttit ute nästan hela dagen. Även med jobb och dator och så...
Himlaskönt att kunna jobba hemma.
Det kommer också att förändras, för så småningom blir det väl ett kontor i stan... :/ Ogillar!
Men å andra sidan kan man ju välja att jobba hemma när man känner för det...
Det är ju en fördel med att äga och styra företaget själv.

kram

2 kommentarer:

  1. Unnar dig all lycka, men kan inte låta bli att bli liiiite liiiiiite avis, hitta kärleken, kunna jobba hemifrån... :) Lyckliga kvinna :) Njut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vänta bara tills jag börjar håva in storkovan också... Då kan du bli mer avis... *skojar* Jo, jag är lycklig och jag njuter verkligen! Fantastiskt...att jag verkligen fick detta...som jag så mycket önskade... :))

      Radera