lördag 7 juli 2012

Mmmmm!

Underbart väder! (just nu iallafall)
Man får ju Thailandkänsla....varmt och fuktigt... :))

Älsklingen och jag har varit till stan idag...och ett av nöjena vi roar oss med ibland...är att gå och fika.
Titta på folk liksom... :))
Idag vart det inte så mycket tittande, för det fanns inget folk direkt där vi fikade...men mums så gott det var!
Hahahaha...jo...vi behöver komma ut lite, tror jag...

Ingen av oss har någon längtan att gå ut på krogen och stångas med...
Ja...alla vet hur det är på krogen...
Däremot borde vi gå ut och äta lite oftare, tror jag...
Eller fika... :))
Bara för att komma ut...inte för att vi behöver gödas eller så... :))

Nåja.
Bäst som det är rasslar det till, och vi behöver sträva efter lugn och ro.
Då är det skönt att bo som vi gör.
"Hemmets lugna vrå" får en mening...

kram

2 kommentarer:

  1. Kul att komma ut och se folk ibland, men jag förstår precis hur du menar..hemmets lugna vrå är allt bäst! :-)! Hade jag inte haft mitt smultronställe att åka till hade jag nog blivit galen!

    SvaraRadera