tisdag 3 juli 2012

Utveckling

Efter ett flera timmar långt möte i stan, sittandes...har mitt onda utvecklats till en ren ischias-åkomma.
Jag vet...har haft det förut...
Hoppas att krampen ger med sig nu så...efter ännu en natt av ropande och hoppande i sängen.
Tog ingen sömntablett igår, för jag hade tagit voltaren (diklofenak)...och jag vet inte om de passar ihop.
Lika bra låta bli då, tänkte jag...med en knasig sömn som följd.
Hur som helst...ont har jag så jag kan gå åt.
Men...det kanske går över tills jag gifter mig... :))


kram

2 kommentarer:

  1. När blir det då? :) GIftermålet alltså...? :)
    Men du måste ju gå och få hjälp fattaruväl.
    ? :)
    Kram
    Santha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är som förut...med giftermålet. Inget datum bestämt än. Allt är ordnat, så vi skulle kunna gifta oss i morgon om vi behagade...fast det tror jag inte vi gör. :)) Näpp, jag fattar aldrig när jag behöver hjälp själv...bara väldigt bra på när andra behöver. Kram tebax! :))

      Radera