måndag 1 oktober 2012

Fulla dagar

Dagar fulla med jobb.
Roligt jobb!
Sitter inte längre hemma...inte längre långa sköna sovmorgnar...inte längre goa sköna divanen...inte längre pyssla med annat lite nu och då...inte gå i kylen när magen knorrar...inte möjlighet till promenader i dagsljus...

Skulle möjligen kunna gå ut på lunchen, men någon långpromenad blir det inte tal om.

Håller sakta på att vänja mig att stiga upp i ottan.
Speeda på med dusch, hårfix och kaffe...välja dagens outfit...ge kissorna kel och mat...
Hinner ibland plocka ur diskmaskinen redan på morgonen...dock inte varje morgon.
Sen snabbpacka datorn och handväskan...inte glömma telefon eller nycklar...
Och så iväg.
En lugn stund i bilen med en talbok...

På jobbet möts man numer av tre energiska medarbetare.
Det är liv och rörelse, och de upphör inte att förvåna och imponera.
Så himla duktiga och härliga människor!
Jag är så glad att jag följde min magkänsla när jag rekryterade ny personal!

Vi har mycket att göra, och det är underbart!
Det är ju då det går bra... :))
Vi möts av ett stort intresse för vår produkt, särskilt här på holmen.
Sverige och svenskfinland hör också till områden vi tänker erövra.

Ja.
Det här är roligt!
Jag ska dessutom vara den bästa chef mina medarbetare någonsin haft!
Höga krav på mig själv?
Nä, inte alls... :))

kram

2 kommentarer:

  1. Fullt ös... medvetslös! Lycka till! :)

    SvaraRadera
  2. Tack! :)) Lite så känns det faktiskt ibland... :))

    SvaraRadera