torsdag 17 februari 2011

Andra dagen.

Dag två utan älsklingen.
Det går bra, men är trist, färglöst och tråkigt.
Blir kramsjuk och får abstinens...
Kanske är det nyttigt att vara ifrån varandra, att få längta lite...men det är i alla fall inte roligt!!

Kallt idag!
Igen...
Eldar och dricker kaffe...kollar nyheter.
Idag behöver jag inte åka någonstans...kan mao vara hemma och städa... Hm...:(
DET behövs!
Var länge sen jag torkade damm, såg jag....och blommorna ska ha vatten.

Måste nog tvätta nån maskin också.
Det kanske kan finnas tid att plocka fram symaskinen också...har en del lakan att foga samman.
Finns inte att få tag i så stora påslakan som vi använder, så jag måste sy själv...Gillar inte det heller, hehe...men måste man så måste man.
Och nej! Det är bara vissa sällsynta dagar som jag blir såpass här huslig...Det är annars inte vanligt!


kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar