onsdag 9 februari 2011

Lite bättre nu.

Nu känns det aningen bättre än i morse.
Har fått i mig två proteinshakes, kaffe och en ordentlig middag bestående av grönsakscouscous, (fullkornscouscous, avocado, tomat och gurka), vitlöks/basilika-kräm (gräddfil, vitlök, basilika salt o peppar), och stekta skivor nuttolene (en vego-rätt.)
Har stått på crosstrainern och ska ta ett pass till i kväll.
Lite Wii-fit plus-spel får avrunda dagen sen.

Himmel vad det har blåst idag! Lugnare nu.
Klar kväll. Måne och stjärnor glimmar.
Fick toaletterna städade och ett par maskiner tvättade och upphängda...(eller...jag gjorde...)
Har väl inte gjort så värst mycket mer idag...
Älsklingen försöker introducera mig i dataprogrammeringens underbara(?) värld...
Känner som att det är nästan på gränsen till för sent att lära sig så svåra saker, men kanske det kan fastna något litet ändå...
I morgon ska jag nog ta itu med mina kvitton...

kram

"Senare".
Det blev ytterligare 20 minuter på crosstrainern...sammanlagt 30 minuter idag! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar