torsdag 3 februari 2011

Idag är vi starka!

Ja...vad snackar jag om? Det är älsklingen som ska vara stark idag! Så det så!
Ännu ett möte "from hell" för honom i eftermiddag.
Jag får bara gå omkring och bita på naglarna och hoppas att han orkar hålla sig stark och trygg...
Sen får jag ta hand om honom, i vilket skick han än kommer ut på andra sidan.
Ibland är han bara arg...ibland mest ledsen...
Då är det min tur att vara den starka.
Jag hoppas att det kan ta slut någon gång...detta onödiga, energikrävande och känsloslitande.

Annars är det en vacker dag med sol och blåst här på västkusten.
Det är i stort sett barmark, och bara lite svart snö ligger kvar i dikesrenen. Isigt på vissa ställen...i skuggiga lägen.

Hm...
Har visst bara druckit en kopp idag (den som älsklingen kom till sängen med i morse)...dags att ta en till nu då! Kaffe...

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar