torsdag 10 februari 2011

Gått ner mig...

Skulle kolla om det gick att slå ner lite mer vass vid strandkanten...
I en meterdjup snö ungefär...och det var ganska omöjligt.
Däremot brast skaren på snön titt som tätt, och den ynkliga promenaden blev till ett gym-pass...
Tills jag kom för långt ut och blev våt...ingen is under snön. Hm...
Så...jag har gått ner mig på isen...utan is...
Vi gav upp, älsklingen och jag... Fick in och byta strumpor.

Ett kort pass på crosstrainern fick duga.

Havregrynsgröt med rivet äppel till frukost idag. Sen sket det sig och jag tröck i mig två rostade med ost till kaffet också... Mmmmm, det var gott...verkligen!
Till lunch blev det en proteinshake i alla fall!! Så det så!

kram

2 kommentarer:

  1. Det känns väldigt otryggt att gå där snön är otrampad just nu, man vet liksom inte om det bär eller brister...eller hur långt det gör det.
    Hit med lite vår nu alltså!

    SvaraRadera
  2. Har ju gått i bergen med samma bävan...inte ser man ju riktigt VAR klyftor och skrevor är...och de kan vara väldigt djupa. Nej...våren är nog välkommen!!

    SvaraRadera