onsdag 18 april 2012

Blä!

Nu kommer ett blä-inlägg igen...sluta läs här om du inte orkar.

Har ont i nacke/axlar så att jag kan gå åt! Värme, massage och tabletter hjälper inte.
Jag har sovit. (med hjälp av tablett)
Men dagarna känns långa och tunga...alla bekymmer har tydligen samlat sig på mina skuldror.
Huvudvärken kommer som en naturlig följd.
Jag är arg, sur och tvär...Härjar och domderar på alla orättvisor vi "drabbas" av...hoppas inte min älskade får sig av skopan när jag öser hejvilt...det är han verkligen inte förtjänt av!
Jag är inte någon rolig och trivsam person just nu.

Nu ska jag försöka samla ihop mig och laga lite mat...förhoppningsvis både god och nyttig.
Om jag bara inte låter mina känslor påverka maten...för då skulle den väl surna.

kram

4 kommentarer:

  1. Det är skönt att skriva av sig lite när allt känns blä! Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja lite kanske...men värken är kvar... :/ Kram

      Radera
  2. Älskar dig! G

    SvaraRadera