tisdag 12 juni 2012

Japp

Fixat ett lunchmöte...utan att äta lunch... :))
Åt ordentligt hemma först, och efter...så slapp jag förstöra något med restaurangmaten.
Det går bra.
Tredje dagen idag. Har inte vägt mig än...är rädd för resultatet. Fast jag vet ju inte om jag går ner heller då...

I morgon bär det av till Sverige.
Kanske vi får träffa tösen i helgen...kanske inte.
Ett samarbetssamtal ska genomföras hos familjerätten, och det är huvudsyftet med resan.
Det är egentligen förjävligt att behöva åka 120 mil för att ha ett möte som vi vet på förhand kommer att misslyckas...men vi vet ju också att familjerätten sitter med och hör och ser allt. Det kan vara bra att ha i bakfickan senare...i och med den förmodat kommande kontakten med tingsrätten.
Hur som helst kommer det att bli jobbiga dagar för psyket.
Jag får försöka stötta min älskade så gott det går.
Vi har skrivit lång lista på saker som han vill ska tas upp på mötet...och hoppas att inte hennes lista är lika lång, för då blir det aldrig färdigt...
Jag ska inte närvara vid själva mötet, men finnas för honom sen när det är klart.
(Kan ju passa på att shoppa loss under tiden... :))

Nu ska jag försöka packa klart...och sen laga middag.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar