onsdag 24 oktober 2012

Kissen hemma.

Fick med mig en riktigt trött kisse hem. Hon hade fått lugnande, för att de skulle kunna jobba med henne öht.
Ja, jag vet...hon är inte så värst trevlig mot främlingar.
Samtidigt blev hon så stressad av detta och det är inte heller nyttigt när man är sjuk och har feber.
Hon har en okänd infektion i kroppen och ska få antibiotika i tio dagar, och även smärtstillande.
Undrar så vad det kan vara...
Sen hon kom hem har hon ätit lite, varit på lådan och nu ligger hon och sussar tätt ihop med kompisen...
Snart dags för medicinerna... :/ Då kan det bli lite slagsmål med matte, tror jag...

I övrigt har jag inte fått gjort så mycket. Lite jobbmail och sånt...
I morgon ska jag nog kunna fara på jobb igen.

kram

2 kommentarer:

  1. Skönt att hon är hemma i alla fall. Krya på dig nu kissen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon var själv överlycklig att vara hemma, lullig och sjuk, men man såg tydligt att det där med veterinär kunde hon nog vara utan enl. henne själv. Dock tänker matte inte lyssna om hon blir sjuk igen...blir veterinären iallafall. Hon mår mycket bättre nu. :))

      Radera