torsdag 11 oktober 2012

Lite tungt

Lite tungt idag.
Tungt väder.
Tungt med människor som inte fattar...som inte kan läsa innantill typ...*morr*
Lite tung huvudvärk som hålls på avstånd med hjälp av piller.

Nä.
Faktum är att jag blir helt skitförbannad emellanåt!
Jag bedriver ingen välgörenhet på så sätt att man får betalt för...ingenting...
Visa mig vad du gjort, människa! Ge mig bevis för alla timmar du "jobbat häcken av dig"...
Det här kommer inte att fortsätta.
Jag kommer i framtiden ha svårt att ha någon att jobba för mig på avstånd...
Dålig respons.
Usel kommunikation.
Inget som helst material som jag fått ta del av.
Dessutom har du det dåliga omdömet att ljuga för min älskling...om mig bl.a.
Nej du.
Jag har anställda som är 1000 ggr bättre...och som ger mig respons, håller mig informerad, visar sina resultat osv...
Du kan sluta nu. Tack och hej.

Bra!
Nu kan jag slippa bli irriterad och besviken...slippa tjafsa...
Jag behöver min energi till det som är positivt och bra.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar