torsdag 22 mars 2012

Bättre

Idag känns det bättre.
Varit på långpromenad två dagar i rad...i berg och natur...med min älskade.

Djuret är återfunnet.

Giftermålet har jag tills vidare dragit ut på...för jag ska vara smal och fin när jag säger "JA" till min man.
Det ska funka! Det har jag bestämt!

Socialtjänstemannen på västkusten tycker (efter avlagd visit i mammans bostad) att det vore bra om tösen kunde bo med sin pappa ett tag...så där har vi stöd, och det känns jätteskönt.

Motorcyklarna startade finfint efter vintern...och det blir kanske premiärtur i morgon.

Mat och motion har funkat väldigt bra idag.

Har sovit hela natten.

Alla bäckar små... En i stort sett bra dag alltså!
kram

6 kommentarer:

  1. Skönt att höra:-)!

    SvaraRadera
  2. Åh, jag hade tänkt skriva en tröstande och beklagande kommentar på förra inlägget, men det var mitt i ett vakpass och bara så himla snurrigt. Ja det blev till ingenting av det.
    Men, det här var ju MYCKET ROLIGARE!!! :))
    Tack och lov att ni hittade katten.
    Nu skulle jag kunna komma med klyschorna:
    - Du duger som du är,
    - Han har så mycket mer att tycka om,
    - Det viktiga är att man är frisk,
    - Bla, bla, ja, ja.

    Du vill ha bort några kilon för att vara alldeles, alldeles underbar på din vigsel...
    Då skall du vara det då!!
    Ge inte upp, du kommer att vara VETTLÖST lycklig om du klarar det... och varje gång du ser på foton från stunden...
    Mumma!
    Tänk på Ex:et från hell och ut och klättra bort sk-ten i bergen. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaha! Jo, jag håller på. Bergen är bra till mycket, men bäst för att motionera och meditera i... :))

      Radera
  3. Himla skönt när det rullar åt rätt håll :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, nu rullar det väl på ett tag igen...tills nästa uppförsbacke...men jag ser inte den än, så jag bekymrar mig inte på förskott...(inbillar jag mig iallafall). :))

      Radera