tisdag 20 mars 2012

Less

Nu är jag less!
Less på gamla fittiga ex.
Less på att djur försvinner och inte går att hitta.
Less på att inte ha obegränsat med pengar.
Less på att ha huvudvärk.
Less på att socialtjänsten inte svarar snabbt.
Less på vinter/vårvinter/kyla/blåst
Less på att vara tjock (enl. min mening dårå)
Less på att älsklingen gör allt för att hitta exets diagnos på nätet/ hitta en orsak till hennes beteende.
Less på att ha tråkigt...
Less på att vänta...vänta på...??? Ja, vad väntar vi på?
Less på allt prat om att gifta oss, men inget händer. (Jag vet varför, men jag är less iallafall.)
Nå.
Det är en ny dag i morgon...
Kanske vi gifter oss då?

kram

4 kommentarer:

  1. Helt okej att känna sig less på allt ibland! Vem gör inte det?
    Så det finns planer på giftermål...spännande att få höra om det blir nåt med det.
    Önskar dig en bättre morgondag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är lite drygt ett år sen han friade "på riktigt", och sen har det alltid kommit annat emellan, i planerna på bröllopet. Vet inte ens om vi ska ha något bröllop som sådant, eller om vi bara ska gifta oss och sen bjuda på fest-överraskning...Men helt klart ska vi gifta oss! :)) Vi skulle också behöva göra något riktigt roligt, eller resa till sol o värme. Det har hänt så mycket jobbiga saker sista tiden.

      Radera
    2. Min sambo har också sagt att han vill gifta sig...men jag som är skild är mera tveksam. Har någon av er varit gift tidigare? Jag kan inte se några fördelar för egen del i och med att vi har barn på var sitt håll.
      Vi skulle också verkligen behöva göra något roligt, bara vi två, och komma bort från vardagen...men han är arbetslös och ska börja studera, så hans ekonomi är därefter.

      Radera
  2. Såndärna beslut och planer brukar trilla på plats när det är dags :) Det är ju klokt att inte ta det i tider som färgas av mestadels sunk, förhoppningsvis reder det sig med exet snart, ett bröllop vill man minnas som en höjdpunkt i en ljus tid :) Kram Santha

    SvaraRadera