måndag 26 mars 2012

Ny vecka

Varför är det så kallt?
Vill ha riktig vårvärme! Solen är så skön, om man bara skulle slippa den isande vinden.

Har rotat fram mina gamla viktväktarpapper. Läser, begrundar och har börjat skriva upp allt jag äter.
Håller mig bra inom gränserna, och resultat?? Nä...det låter vänta på sig.
Trots rejäl dos motion nästan varje dag. Fast det ska väl vara tillåtet med en vilodag i veckan, tror jag bestämt...
Vila och vila förresten...jag städade!
Idag har jag ännu inte varit ut och "klättrat", men solen går ju inte ner förrän efter 20.00, så jag har gott om tid tycker jag.
Älsklingen ska ha ett telefonmöte om en stund, så kanske han följer med efter det.

Jag är alldeles ledbruten och stel efter våra monsterpromenader, men sen när man fått en natts sömn och vila känns det bättre.
Är för tung för mina leder...
Har ganska tunn benstomme (och kanske sköra leder), och den tål inte mina extrakilon så bra...
Det märks direkt när jag måste gå ner i vikt.
Snart ska väl det märkas en förbättring hoppas jag. Ju lättare dess lättare liksom.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar