tisdag 8 maj 2012

Hur ska jag göra?

Nu vet jag inte hur jag ska göra eller hur jag ska förhålla mig.
Jag vill inte ställas inför sånahär val.
Min egen tösabit fyller 21 snart, och det var under dessa dagar lilltösen skulle kommit hit...men...
Nu har surkonan ställt krav och ultimatum, dvs utpressning för att älsklingen ska kunna få hit henne och utöva sin lagliga rätt till umgänge.
Alltså...det kan bli så att vi måste åka DIT för att få umgänge, bo hos bekanta under lovet, för att hinna träffa tösen.
Vad ska jag göra?
Förra året var vi inte heller hemma när min dotter fyllde jämnt, för då var det hans tur att ha barnen och vi befann oss därför på västkusten.
Ska HENNES j*vla nycker och utspel drabba MIG och min relation med MINA barn också???????

Jag blir snart sinnessjuk tror jag...

(Det senaste nu är att mamman efter alla mail (ca 20 stycken) tycker att hon kan gå med på umgänget bara pappan ber snällt...) *suckar väldigt tungt*

3 kommentarer:

  1. Om jag var du... eftersom du frågar...
    Stanna hemma och ta hand om den relation som fungerar. "Älsklingen" skall denna gång fara själv om inte mamman ger med sig.
    Visa hela tiden samarbetsvilja med myndigheterna, få dem med er... det esset i ärmen kan behövas när slutsticket skall tas in.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min egen tanke var åt det hållet också...

      Radera
  2. Håller helt med Isebell. Din dotter ska absolut gå före hans, alltid!! Ni måste kunna dela på er.

    SvaraRadera