tisdag 15 maj 2012

Parodin fortsätter

Mail på mail fortsätter att komma. Vissa besvaras, andra inte.
Jag önskar av hela mitt hjärta att detta ska upphöra och att vi får lugn och ro.
Min älskling har gjort sitt val, och vill inte ha någon kontakt med sitt ex. Detta kan hon inte acceptera/respektera och det kan bara räknas som ofredande, vilket är straffbart.

Efter det här umgänget (om det blir något av alls, det är vi fortfarande inte säkra på), så hoppas jag att vi kan ignorera henne och helt låta bli att befatta oss med hennes mail, sms eller telefonsamtal.
Hon kräver fortfarande att få MITT telefonnummer för att kunna ställa sina "frågor" till någon "vettig människa" som kan svara henne...
Det kommer inte att hända!
Om jag börjar prata med henne lär jag ju aldrig slippa henne sen. Då är jag fast...
Nej...jag säger bara: GLÖM DET!
(Hon är tydligen inte smart nog att kolla på nätet, för där hittar man mitt nummer enkelt och lätt...och jag hoppas innerligt att hon förblir så dum.)


Det blåser POLLEN!
Känns tjockt i både näsa och ögon...t.om i bröstet tätar det till tycker jag.
Idag är det god temperatur ute, men så måste det nödvändigt blåsa...så att det kyler och "pollar" sig...
Trotsade en stund och satt i solen...men inte så länge.
Längtar efter sommaren!

kram


5 kommentarer:

  1. ...på samma gång så blir man inte så stressad när våren är utdragen. Man hinner med på ett annat vis.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, jo det har du så rätt i... :))

      Radera
  2. lämnar liten styrkekram mot pollen parodier å annat...

    SvaraRadera
  3. Att ignorera är en bra metod! Du ska absolut INTE prata med henne.
    Längtar också till sommaren...sol, värme och semester!

    SvaraRadera