måndag 21 maj 2012

Som vanligt

Nu är allt som vanligt igen.
Barnen är på väg hem till mamman med tåg... och onödiga mail/sms har börjat fylla inkorgen igen.
Tänk att det ska behöva vara så svårt att bete sig som en vuxen människa och att kommunicera moget och utan påhopp och gliringar... *suck*

Älsklingen och jag har tagit en kortare promenad i skogen...(det kom regndroppar så vi gick inte så långt hemifrån)
Vi sa att det får väl duga som en startpromenad efter många dagars stillavarande. Eller...stilla och stilla, men i alla fall utan långpromenader.
Har ätit åt h-vete fel igen...Det är väl själva den att det ska behöva vara så lätt att halka in på kakor, vin och fel mat bara för att det är helg och födelsedag osv...
Nåja...bara att ta nya tag!

I övrigt så vilar jag idag.
Borde kanske både tvätta och städa, men jag känner varken lust eller ork till det.
Det springer ingenstans och jag kan ta det när jag vill... (förmodligen i morrn... )
Nu ska jag lägga mig på sängen och fundera ut vad vi ska ha till mat. :))

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar