fredag 7 januari 2011

Bad...

Älsklingen är med sin tös och badar sej. Bilarna är båda rena och fina...har fått lite ömsint (?) vård idag när det är plusgrader...
Min fick dock en mer hårdhänt behandling i tvätthallen av tvättomaten.
Men blank och fin blev den.
Sen har jag tankat V-power för första gången också... Nu jäklar ska det bli fart i det gamla skrället! :)
Nej, jag tänker INTE tanka med 95E10!!! Så det så! Även om gamla Skrållan skulle klara av det...
Jag tror faktiskt att det blir billigare i längden att tanka den dyrare bensinen. Motorn mår bättre och drar mindre bränsle...och så kan regnskogen få stå kvar för min del...utan att skövlas för att ge plats åt oljepalmerna.

Vi är på gång att boka resa snart igen.
Åh så gott det ska bli...att få komma ifrån detta eviga snöande några veckor.
Inget är ju beställt ännu, men snart hoppas jag.

Imorgon bär det av sydvästerut genom Sverige igen. Halkvarningarna haglar och det kan ju bli lite intressant att se om vi kommer fram öht.
Vi får väl ta det lugnt bara, och hoppas på att andra gör detsamma.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar