måndag 17 januari 2011

sömnig...

Usch...det svider i ögonen och jag är sömnig. Älsklingen pratar i telefon...ett låååååååååååååångt samtal.
I morgon ska han först på ett väldigt jobbigt men kanske också intressant möte...sen ska vi kolla på lägenheter. Han ska ju ha någonstans att bo, eftersom huset är sålt. Han kommer till mej, ja då...men inte riktigt ännu.
Vi ska nog bygga ett liv tillsammans och så, men allt tar lite tid, och var sak har sin tid. Vi är ju bra på gång ändå liksom... :)
Jag tänkte kanske shoppa lite också...medan han är på möte :) Sen kanske jag sätter mej på ett fik och tar en god kopp kaffe med någon godsak till... 
Jag tror han kommer att vara upprörd efter mötet, och då passar det med en kopp för honom också.

Hm...undrar om jag ska blunda på soffan lite tills han har pratat klart...?

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar