torsdag 6 januari 2011

Det sägs...

...att det snöar mycket...
Har inte kollat det, men säkert stämmer det.

Min systerson säger så på MSN, och då måste man tro det.. :)
Han säger "tja" varje gång jag loggas in...efter att datorn varit i viloläge... *ler*
Man får vara lite stolt att vara moster!

Usch, vad det kan vara jobbigt med jobbiga ex...
Jag blir trött på eländet!
Hoppas jag inte blir FÖR trött... *suckar*

Skulle kunna skriva spaltmetrar om detta. och kanske skulle jag behöva det också...eller prata med någon utomstående om det...och jag vet att älsklingen ännu bättre skulle behöva det...
Hoppas att inte HAN blir för trött på det...

Kvällstrött är jag varje kväll...somnar i soffan...vaknar...för att gå i säng...
Förkylningen är ihärdig. Känner inte så mycket av just det förkylda, men är oresonligt trött hela tiden.
Vill inte mer nu...
Vill vara pigg och alert, sund och frisk...
Snart tror jag att jag blir det! Man måste tro... *ler*

kram

5 kommentarer:

  1. Vet inte riktigt på vilken sida pölen du är nu, men det var snöstorm här igår i alla fall!
    Och det lär höra till förkylningen att man är trött i veckor efteråt :(

    SvaraRadera
  2. I dag är det blötsnö i Mariehamn och jag har sviter efter magsjuka som jag drabbades av i onsdagskväll):

    SvaraRadera
  3. Jo, ännu är jag hemma på holmen. Älsklingen har ägnat timmar åt att slunga bort snön som kom...Och i morgon ska vi halka oss iväg ner genom Sverige igen...kan bli spännande... Hu! Stackare Eivor! Magsjuka är inte att leka med...

    SvaraRadera
  4. Det kom en bonde med hjältestatus och skuffade undan snö åt oss. Synd att inte bondepartiet finns mera annars hade de kunnat få min röst idag.

    SvaraRadera
  5. Ja, ibland är de bra att ha, de där bönderna. ;) *flinar*

    SvaraRadera