måndag 10 januari 2011

Nu rackarns...

...ska här tränas!
Vi har investerat i en "crosstrainer"!
Hoho, så smala och vältränade vi kommer att bli!

Det var roligare än att shoppa kläder, vilket jag hoppas på att få göra om några månader istället...och då någon storlek mindre än nu.
Är det någon av mina läsare som har erfarenhet av dylik maskin, så får ni gärna berätta lite.
Jag funderar mest kanske på motivationen...hehe...
Den är tyst, så man kan crosstraina medan man ser på tv...men...GÖR man det sen då? *ler*

I morgon bitti far vi hemåt igen.
Det ska bli väldans gott, för även om vi bara varit här några korta dagar, så är det som om musten sugits ur oss båda.
Allt tjafs med älsklingens ex kräver så fruktansvärt mycket energi!
Har god lust att boka familjeterapi bara för oss två...för att lära oss att hantera våra känslor gentemot hennes aggressivitet och påhopp.

Nåja.
Väl hemma igen, så har man lite avstånd till det hela och vi kan samla nya krafter tillsammans.

kram

3 kommentarer:

  1. Man blir inspirerad till ett nyttigare och smalare liv efter julen. Ofta sitter denna tanke i flera dagar.

    SvaraRadera
  2. Jag brukar också bli sugen på att äga en gymmaskin. Men jag har ju min hund och dammsugaren.
    Lycka till med crasstrainern.

    SvaraRadera
  3. Har varit sugen sen långt före jul faktiskt, men nu hittade vi något som både jag och älsklingen verkar gilla! Kan ju tyvärr inte ha hund, annars vore det ju optimalt. :)

    SvaraRadera