torsdag 6 januari 2011

Idag...

...händer inte så mycket.
Borde städa.
Har tvättat och manglat lite...pysslat med papper...(Uuh, så tråkigt det kan vara!)
Betalat lite räkningar...(även det ytterst tråkigt!)

Det yr , blåser och viner ute. Nu verkar det häva ner snö också. (Yeeeih...) (Not!)
Konstaterar att jag inte hann ut i dagsljus idag heller... Att det ska vara så svårt??
Har så mycket tankar om mitt motionerande...eller avsaknad av detsamma...och önskar att jag fick den där riktiga motivationen som gör att man orkar ta itu med det dagligen...automatiskt och rutinmässigt liksom.
Och med simning som komplement...SOM jag simmade förut!! Borde verkligen komma igång med det igen!
Har vissa planer på hur det ska gå till...vill helst vara ensam i bassängen och kunna simma på i min takt utan att väja undan eller riskera att möta någon, huvud mot huvud så att säga...
Men det räcker med en egen bana...Då kan jag koppla bort allt, utom simtag och andning...det blir meditativt.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar